GÅ NER I VIKT FÖR FAN.......!!!!!!!!!!!

Sitter och tänker på att jag gått upp ca 5 kilo sammanlagt sen jag flyttade till sthlm och måste ju ta tag i de.
Har ju fan gått ner i vikt innan.

Folk som säger att det är svårt och gå ner i vikt ställer jag en fråga till :
HAR DU FÖRSÖKT ORDENTLIGT UTAN ATT FUSKA????????????

Jag har gått ner sammanlagt 33 kilo. 33 KILO!!!!!!!!!!!!!! (Dock nu har jag ju gått upp lite igen men innan jag flyttade till sthlm hade jag de.)

Jag har vägt 90 kilo en gång i tiden. Jag ville inte se ut så. Det slog mig en dag för 4 år sen att va fan trycker jag i mig? Jag har fått äta vad jag velat i HELA MITT LIV.... Är jag nöjd över resultatet?
NEJ.
Nu gör vi något åt de.
På 1 år hade jag gått ner till 70 kilo. Alla vill gå ner i vikt fort men de är inte hälsosamt. Gå ner sagta och få vikten i en balans.

Nu tycker alla att jag snackar skit.
Här har ni en bild.
image174
    2003-12-22   85 kilo
                                            2007-12-05  57 kilo.

Jag skäms inte över min vikt. Jag är mån om den. Jag står för den.
Ja, jag har gått upp till 62 kilo nu men jag har tagit mig i kragen igen.
Något som personer som är överviktigta måste tänka på att om du går ner i vikt har du lätt att gå upp igen. Ät hälsosamt när du är nere i din målvikt. Fall inte tillbaka.

Pussar<3

Ps.Ångrar att jag sa som jag gjorde till dig Jussi. Men ändå inte. Ds.


Kommentarer
Postat av: TINA

hur gick du ner i vikt? jag e nästan på gränsen till överviktig faktist o jag vill så gärna få en sund o frisk kropp?

2008-05-14 @ 21:08:33
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: amanda

faan vad du har gått ner i vikt! snyggo! fast du var fin innan också såklart :)

2008-05-18 @ 22:20:45
URL: http://mandz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0