Ett sale till idag.

Fy fan va bra jag e. Sålde ett turbo 3G-abonnemang och en Nokia 6151 black till en kund idag. Sån härlig känsla. Ökade mitt TB till 5426. WIE. Ligger 87:A på listan nu över de som sålt mest denna månaden. Om killen som gick i "borgen" igår går igenom enligt Telenor så kommer jag klättra på listan. De kan ju vara så att hans borg är något gammalt som inte har blivit avreg. ännu i telenors register. HOPPA HOPPAS HOPPAS.

Pengarna kommer sitta fint i min plånbok.

Nu har jag lyckats med en bandning varje dag i två dagar så nu ska jag fortsätta med de. Imorgon blir de en till minst.

              
Turbo 3G                               Nokia 6151

ÄLSKAR MITT JOBB. Oj, har jag sagt de innan. ÄLSKAR, ÄLSKAR OCH ÄLSKAR MITT JOBB.

Puss o kram.
Kramar till alla i världens bästa team på Aphone.
En extra STOR kram till Patrik. Bättre chef finns inte.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0