Jag tycker om dig.

Ja, du sa de till mig igår.
De känns skönt att vi tar allt sakta. Jag brukar alltid annars stressa in i allt.
Vi tycker om varandra mycker och vi älskar o vara med varandra som de är nu men vi är inte riktigt kära.
Låter tiden får besvara hur de blir i framtiden.
Jag va ute med dig och dina polare och festade igår. En av dina polare sa att jag var de bästa som hänt dig detta året.:)
Vi hade kul. Jäte kul.
Jag älskar och ligga och sova jämte dig. Fick gå till ditt jobb idag och lämna din hemnyckel. haha FULASTE arbetskläderna i världen. ONOFF. Inget mode alls.:)

Nu har du slutat jobba och du ringde mig. Ska till dig snart. skönt. Första dagen imorgon som vi är lediga båda två samtidigt och får sova ut. Du undrade om vi skulle vara hemma hos dig eller hos mig och jag valde hos dig. roligare o vara vid Fridehemsplan än ute i Tullinge.

Nu ska jag göra mig i ordning och dra mig.

Förresten, Sanna förlåt att jag väckte dig imorse. Känns skönt att jag kan lätta mina tankar hos dig och du ska veta att du kan göra desamma med mig.

PUSS.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0