Kärlek.<3

Massa mys.
Tror jag har åkt dit igen verkligen.
Så gosig du är. Träffade mig på fridhemasplan och följde med mig till banken för att jag va tvungen att fixa med min internetbank. Sen gick runt och kollade i affärer. Gick sedan hem till dig. Köpte pizza och kollade på film.
Mysigt att ligga nära dig på nätterna. Inte nog med att du är super go som person och har super go humor.
När jag gick idag så fick jag den längsta kramen jag fått länge och från ingen stanns så fick jag en kyss.
Du måste ju tycka om mig lite i allafall. Man bjuder väl inte någon som man inte har lite känslor för på bio och massa fina middagar. Man vill väl inte träffa en person hela tiden bara för att man har lite o göra?
Ville inte gå ifrån dig idag på morgonen. Usch, sova hemma idag.

Kommer sakna dig när jag är i Västervik.

Puss o god jul.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är så go gumman :D
Puss och kram.
*Saknar dig gumman*

2007-12-19 @ 12:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0