Tragiskt.

Hur trött som helst och de är bara 4 personer på hela kontoret. Jag skulle lyssna på Jussi och stannat kvar och legat o myst med honom hela dagen. Stängt av telefonen och bara kramats. Varför ska jag vara så jävla feg. Tänkte berätta till dig innan jag gick men vågar verkligen inte.

När du skickade sms vart jag jätte glad.
DU: "vad ska du göra när du kommer till sthlm? eller rättare sagt ad vill du göra?"
Jag: " Jag ska läman mina saker i lägenheten, städa lite och sen vill jag träffa dig."
DU: "En riktigt bra idé. Pussar."

Igår bjöd jag dig på Bio och du bjöd på mat.:D De får bli våran Julklapp till varandra.
Såg "Saw 4" och fy fan va äckliga detaljer. Massa blod och massa äckel. Usch och fy. Ingen romatisk film men den va bra.

Du är verkligen för söt när du sover och ditt leende får mig verkligen och smälta, Hallå, du måste ju känna något i allafall. Vi har hållt på såhär i en månad nu och skulle de vara så att du ser mig som ett enkelt byte hade du ju slutat och bjuda mig på saker med tanke på att jag kommer till dig frivilligt.
Haha, igår såg din lillebrors polare oss på bion, undra om han kommer att berätta för brorsan din att han såg dig med en tjej.:)
Känner mig som en 14-åring. Saknar dig redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0