Varför gör så många slut i maj?

image10
De e ju på våren man ska må bra och vara glad men ändå verkar de vara flest förhållande som splitras då.
Är de inte på våren man ska bli som nykär igen?
Det trodde jag o mitt ex skulle bli men vart inte så.

Vad kan de vara som gör att så många relationer går i sär i maj?
Är det att sommaren kommer och att man vill leka runt?
Det är den enda tanken jag kan komma på. Visst
kan de vara så att känslorna svalnar, kan de beror på den långa vintern eller vad e de??

Kommentarer
Postat av: Eleonor

jag tror att det handlar om att alla går lättklädda =)
så alla blir väl sugna på alla hehe

2007-05-31 @ 10:20:31
URL: http://faderjagharsyndat.blogg.se
Postat av: Mallan

Jag vet av flera som har gått skilda väger nu i höst. Det är ju märkligt?! Det brukar ju vara som du säger, på våren brukar de spricka om det ska göra det :( jag har ingen aning.. Det är iaf jobbigt när kärleken tar slut. Jag vill tro på evig kärlek, men de e nog en utopi...

2007-09-26 @ 09:19:33
URL: http://mallanbrallans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0