Arbetsansökningar..

Usch, finns det något tråkigare än och skriva arbetsansökningar?
Har varit fastklistrad vid datorn hela eftermiddagen och skrivit. Två stycken är klara och håller på med en tredje nu, har jag "bara" 37 st kvar (om jag kan hitta så många jobba i Sthlm som jag skulle vilja ha d.v.s.

Dags att säga upp lägenheten och leta upp en ny bostad.

Har inte fattat ännu att jag verkligen kommer drta ifrån denna hålan. Hur ska man kunna beskriva känslan. Hmm. Jo, med ett ända ord.

UNDERBART.

Kommer jag sakna Filipstad? NEJ! Kommer jag sakna de vänner jag fått här? SJÄLVKLART!

Hehe, det är kul o se dig plugga hela tiden Joakim.:)
Tycker om dig. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0