En månad..

Usch vilka skuldkänslor jag får. Jag o pojken har varit tillsammans en månad idag (en månad är ingen lång tid men det är en fin början) och de ända som går runt i mitt huvud är VARFÖR fick jag inte sova ut efter o ha jobbat natt.

Vadå ego. Jag har ju tyvärr jätte svårt att somna om när jag blir väckte och 4 timmars sömn är inte tillräckligt om man ska jobba till 6 imorgon.

Hoppas jag blir trött o kan sova nått mer i allafall och hoppas min grinighet försvinner för idag vill jag ju bara mysa med dig..

Go du är som är o köper frukost åt lilla grininga mig.;)

FY PÅ MIG.

Du och Jag Joakim...<3

Pussar på dig Oakim...:)

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en riktigt bra lördag! :]

2007-10-06 @ 12:17:53
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0