Idag gör jag allt för mig.

För en gångs skull så ska jag göra allt som går emot mig, sitta inne en fin dag som denna. Eller sitta inne gör jag ju inte, jag är ju på balkongen. Ska inte ut o vandra på stan i allafall.
Hösten är så vacker. De jag ser från min balkong är massa träd som börjat måla sina löv i höstens alla färger.

Veckans låt för mig är
meat loaf - i would do anything for love.

Idag ska jag ta tag i den jag är livrädd för. Jag är nervös och mår illa men jag har en bra känsla i kroppen.
Det känns konstigt att känna illamående, välbehag, lycka och sorg på samma gång. Känns som om jag skulle fått en överdos av hormoner. Leende på läpparna men glansig i ögonen och ett hjärta som gråter och ler.

I min värld skulle allt vara perfekt.
Mitt hjärta gråter för dig.:'(
Jag gråter för saknaden och livets onskefulla tester.

Två vackert citar:
Love is like the wind. You cannot see it but you can always feel it

"Love is always patient and kind. It is never jealous. Love is never boastful or conceited. It is never rude or selfish. It does not take offense, and is not resentful. Love takes no pleasure in other people's sins, but delights in the truth. It is always ready to excuse, to trust, to hope, and to endure whatever comes."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0