Dumma snö, Dumma dator, Dumma mobil. DUMMA...

Efter att ha flyttat alla carros kläder, porslin och andra saker så kommer man hem vid 24någon gång så försöker man gå ut på internet. FUNKAR inte.
Bredbandsbpolaget. "Vill du lösa problemet tryck här."
HUR OMSTÄNDIGT SKA DE VARA. Allt för snön.:(
Nu funkar de igen i allafall.
Fick sms från Valentina i morse. Känner mig jätte dum gför att min mobil fuckade. lovade att ringa henne men de är ju inte så lätt när jag inte ens kommer ut på nätet på min mobil.

Jag tycker om telenor men IBLAND (ibland va igår) hatar jag de.

Dags o dra till jobbet. Jag mår illa för att jag inte sovit ordentligt och har prestationsångest men de får funka.

Idag kommer Valentina till mig förresten. har inte träffat henne på JÄTTE länge. ska bli kul. Hon har en förmåga att lugna ner denna oroliga människa..

Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0