Framtiden kan bara du förändra. LÄS DETTA O TÄNK. Kommentera.

Jag är en vinnare. Om jag tänker så kommer jag att lyckas. Jag ska inte fokuserar på allt dåligt som jag inte vill ha utan ENDAST fokusera på de jag vill ha.
Det finns inga dåliga dagar. Jag ser de bara på ett negativt sätt. "Byt glasögon". Det är postivtivt om jag ser de så.
Det är BARA jag som kontrollerarmin framtid och mina tankar.

Tänker man:
"Det går bra. Jag är duktig, JAG KAN."
Så kan man.

Tänker man:
"Det går aldrig. Jag kan INTE."
Så kan man inte.

Tänk på vad du är tacksam över som du redan han.
Tänk inte på vad du inte har råd med och tänk inte att du aldrig kommer få de.
Inget är ett hinder.

Mina nya steg i mitt liv  är 3:
1.ASK (Det jag vill ha ska jag tänka på .)
2.ANSWER (Vågar fråga efter de, fokuserar på att jag kan få de).
3 RECIVING. (Ta emot de, ta chansen när du få den.)

Bara jag påverkar mitt liv. INGEN annan.

Detta är min framtid.

image145

FOKUSERA PÅ DE DU VILL HA.
DET SKA JAG..

Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0