"Känns som någon gör intrång på mitt liv."

idag kom droppen som fick MIN bägare att rinna över.
Något som jag hade missat när jag va hemma i fredags innan jag skulle ut var att de va en usb-kabel i min dator som inte va till några av mina saker.
LACKADE UR. Nu räcker de.
Rinagde upp Per och frågade om någon hade varit på min dator men han visste inte. Jag sa till honom att jag vill INTE att någon sover i min säng längre när jag är borta. INGEN.
Hanm förstod de.
Jag sa ifrån. SÅÅÅÅÅ STOLT över mig själv. Hoppas man inte blir utkickade bara.

Va på the avenue i fredags. Va helt ok. Va lite krångel med allt för dem bara men va JÄTTE kul o festa med jobbarkompisarna. Åkte hem och sov hos Jussi. Dagen efter mådde jag skit. Hade glömt att äta dagen innan så ovasett om jag ville tillbe porslinsguden så gick de inte...

Saknar mina kompisar.:(

Ska snart åka till Jussen.
HAHA, Maria är en toffel.:)

Pussar.<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Men vafan??? Jävla puckon, skönt att du sa ifrån.. Miss u hun!

2008-04-06 @ 18:32:07
URL: http://candis.blogg.se
Postat av: bajs phan

hej cuong!

2008-04-06 @ 18:55:48
Postat av: Anonym

heej hung

2008-04-06 @ 18:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0