Kunde inte logga in på min blogg igår.:'(

jajamen, inte lätt när de är svårt.
Försökte komma in på min blogg hela dagen igår.
Va de någon mer än jag som hade samma problem?
Testade en klänning på HM i förrgår.
Tyckte den satt jätte fint. Tänkte köpa den men vet inte när jag ska använda den.
Kom på att gullt va väldigt fint på mig.
image109

Något som slog mig va att jag börjar få väldigt långt hår.:) De är alltid kul. Dock måste jag klippa topparna.
Ville ju vara blond i sommar men tror inte att gullt kommer vara lika snyggt på mig då.

GUD, har gått upp 5 kilo sen jag flyttade till sthlm. Dags att börja träna igen.

Pussssar<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Aaaaw söööt =D

2008-04-01 @ 13:21:46
URL: http://candis.blogg.se
Postat av: Rolle

Jo kan ju hålla med att den satt som en smäck och att du passar i gult :D Kram

2008-04-01 @ 18:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0