Law of attraction.

Min framtid.
Har bestämt att denna bloggen kommer handla om allt från mina tankar och mina framsteg i mitt liv.
För jag kommer lyckas med allt jag planerat.
Jag har bestämt mig att jag ska få en bra framtid. Jag förtjänar de.
Jag kommer träffa min livspartner.
Kommer ha mitt drömhus.
Kommer ha ett körkort inom en snar framtid.
Kommer ha pengar.

Jag är tacksam för det jag har.

Jag har börjat respektera folk mer.

Jag hoppas jag kommer få folk att tänka till.

Skulle vara kul att i en snar framtid ni kommer andvände denna bloggen som ett forum elelr ett klootterplank.

kärlek till er alla.:)

Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

DU får mig att tänka till!
Först genom att du gått ner 30 kg,
sedan att du flyttade från din hemstad till Filipstad!
Sedan att du flyttar till Stockholm och startar om på nytt! Du är en grym brud!

Gött med fredagsöl :-D

puss & kram

2008-04-25 @ 21:10:20
URL: http://peeachy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0