Livet är konstigt.:( Tänder ljus för er<3

Ja, de kan man ju minst sagt säga.
Saker sker hela tiden.
Mamma ringde idag o sa att en hon kände hade blivit knivhugge och  han ligger på intensiven nu med en punkterad lunga. Folk dör dagligen men när de kommer så nära inmpå hela tiden blir man ju rädd.
2 månader och en dag sen gick du bort Sofia. För ett halvår sen gick blev min väns pappa mördad. 3 år sen dog du Marre. När jag fyllde 13 blev min mammas närmaste vän skjuten.
Ikväll vill jag tända ett ljus för de jag känner som dog så unga och blev tagna från min familj, mina vänner, mig själv och för alla som förlorat någon.
image129
Något som är sjukt att när de händer så mycket saker i en persons liv slutar nog folk tror på en.
Så mycket som händer att jag själv slutar tro på de.
Det känns som en dum dröm
image130
Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Sara

När ska det ta slut =((( det räcker verkligen nu. Vad har vi gjort som är så hemskt så folk runtomkring oss ska bli skadade? Förstår inte =((

2008-04-19 @ 23:16:42
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0