MONSTERPIZZA.

Åt pizza med Jussi igår. Läskigt stora. Tyvärr så fick jag hemsk magknip av den (nej, jag åt inte hela).
image115

Köpte film igår. Number 23, Pans labyrint och dead silence. Såg bara Number 23 för jag och Jussi är två fegisar som inte vågar kolla.

Har fått vårkänslor och då menar jag inte kärlek eller något sån utan CERIS. Den färgen älskar jag.
Finns en nagelsalong på fridhemsplan som säljer söta pumps med. Hann tyvärr inte ta bild på dem svarta pumpsen jag vill såååå mycket ha men dessa va söta med.:D
image116

Saknar dig så de gör ont.
Ihhh. skickade ett sms till dig nu. Skrev att jag hade några saker jag ville berätta för dig men vågar inte.
NU måsta jag berätta om du ringer. ÅNGEST.
Nu har jag halvt tagit tag i en av mina demoner. Hoppas mina demoner blir en ängel.

Väntar på att carro ska komma så vi kan flytta ut hennes saker. Hon är en snäll tjej.


Pussar <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Uuunderbara skor =D

2008-04-14 @ 19:49:01
URL: http://candis.blogg.se
Postat av: Madde

Assöta skor!

2008-04-16 @ 22:54:29
URL: http://visby1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0