Rålisparken. Hade massa kul.:)

Idag har jag inte varite hemma något. Tog massa bilder idag.:)
Min dag gick ut på att åka till stan. Köpte mig en milkshake på donken och en Flapjack. Min frukost.:)
 Satte mig vid vattnet, väntade på att Adrian skulle ringa och bara njöt av solen. Pratade med Valentina i telefonen.
 Sthlm är verkligen fint på våren.:)
                                            

Träffade Adrian, Björn och hmm, hette han Alex(?) vid Fridhemsplan.
Då bar de iväg till rålisparken (som igentligen heter Rålambshovsparken, måste varit en person med talsvårigheter som kom på de *skojar*). Jätte mysigt där. Låg i solen och snackde. Grillade Björn och Gustaf lirade fotboll.
Vi va verkligen jätte många.
image137
El parko.:D
                              
Björn.:)                                      Zandra                               Adrian

                               
Billy(, Anna)                "Porrkungen":D        Gustaf (spanjorer)              Uppsala & GBG

Nu är jag helt slut efter o varit ute 9 timmar på stan.

Pussar.<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

tjena bruden :-)
jodå allt är fint förutom att man är arbetslös annars går allt bra! hur är det själv? fina vårbilder :-)

puss & kram!

2008-04-20 @ 23:57:45
URL: http://peeachy.blogg.se
Postat av: Porrkungen

Porrkungen?! ska Porrdrottningen säga det..

2008-04-21 @ 02:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0