Snacka klarspråk.

Idag ska jag träffa Mathias o ta en fika på stan när han har pluggat klart.

Ringde Jussi, va meningen att vi skulle ses idag om han i kom hem för sent från Sundsvall men han kommer hem vid 23 så vi hoppade de.
Ska ses imorgon och på tisdag. Men tog 16 minuter för oss att bestämma de.
Du: Du får välja måndag eller tisdag. Nån av dagarna ska jag träna på.
Jag: Säg en dag istället, du ska ju spela gta hela tisdagen. och på måndag ska du träna efter jobbet och då är du inte hemma förren vid 21.
Du: Välj en dag.
Jag: Ok vi ses på tisdag.
Du: Oki, men vill du inte komma på måndag då?
Jag: Men då kommer jag ju knappt träffa dig sen ska vi sova.
Du: Men du kan ju komma båda dagarna om du vill.
Jag Vad VILL DU?
Du: Du får bestämma.

HERREGUD. klarspråk. fattar ju att du vill ha mig båda dagarna men ska de vara så svårt o säga de?
Du får de o låta som om jag bestämmer över dig o du bara vill ha mi där för att jag vill de.

SÅÅÅÅ suge på  godis btw.
Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0