Dumma dator.

Har førskt komma in på msn i två dagar nu. loggas ut hela tiden.webmessenger.
Jag kan inte skriva till folk på facebook heller. Illa.
Snackade med Jussi igår (sjukt dyrt) men saknade honom så mycket. Jag kommer inte klara av att vara ifrån honom ægre æn några veckor. Han blev glad att jag ringde:).

Har nyligen gjort iordning håret och sen ska jag tydligen ut och gå. Blir behandlad som en snorunge. Maria vi ska gøra de, Maria vi ska gøra si, Maria gør inte så bla bla bla.. har hon missat något? Jag ær vuxen. Bara før att hon ær gift med min pappa har hon ingen rætt att førsøka uppfostra mig. Ok om fallet hade varit så att jag ær ouppfostrad men jag ær inte de. Måste få vara ifred någon sekund. Ær van vi att bo ensam eller om jag bor med någon få lite tid før mig sjælv.

Kommer inte interner børja funka som de ska snart sticker jag hem till Sverige. Internet ær min ænda kontakt med mina vænner och min famlij (tills mitt nya kontantkort kommer de vill sæga).

Nu har jag gnællt klart.. Saknar mina underbara gamla arbetskollegor, mina underbara  vænner och min familj.

Imorgon ær det førsta dagen på mitt nya jobb. NERVØS.

Pusssar


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej gummsan.Hoppas det blir bättre.Hoppas första dagen på jobbet blir lyckad saknar dig.love ya

2008-08-03 @ 18:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0