Framme i Norge...

Jajamen, nu var man framme ordentligt...
Saknar alla i Sverige och hela landet med. Norge ær fint men jag sitter på en dator från medeltiden.
Jag kan inte køpa ett vanligt kontantkort i en telefonbutik utan måste bestælla från nætet.
Kan inte ladda ner msn på datorn och facebook funkar inte som de ska. Saknar min dator, min tv och the simpsons...
Kommer inte få hit de førren den 17 augusti.Två veckor utan allt. HANDIKAPAD man kænner sig.

Varit på stan idag med min lillebror. Va helt ok men tyværr ær han vældigt krævande. Mærks att han har vuxit upp utan syskon. uppmærksahetsgalen.

Saknar mina vænner æckligt mycket. Saknar att inte bara kunna ringa alla och snacka skit. Saknar att inte kunna ringa lillebrorsan. Saknar Jussi så in i helvete......:'( Vill sitta och kolla på Family guy med dig. Blir ledsen nær jag tænker på att inte træffa dig... Har ju varit med dig i 8 månader. Du va den som betyde mest før mig och du fanns alltid dær før mig.

På måndag børjar jag jobba. Nærvøs..
Orkar inte sitta vid denna datorn længre.. Den ær så seg att jag bara vill slænga ut den.

BTW, får mitt nya nummer om max en vecka och då kommer jag kunna ringa mina vænner som har tele2.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0