God morgon... 3 dagar kvar till Sthlm.

Gud så skønt. vaknade før 30 minuter sedan och ringde skatteverket i Sverige. Kommer få alla papper jag behøver innan fredag.:)
Ær ledig idag så tænkte skriva lite. Har inte ork att fixa med bloggen nær jag jobbar så mycket.
Som tur så ær jag ledig lørdag-tisdag. Slipper stressa med att få i ordning mina grejer på søndag nær jag kommer hem från Sthlm.
Saknar alla mina saker.



saknar alla mina klæder och skor men hur sjukt det æn låter så saknar jag denna mest av mina matriella ting..:'(

Min tv AKA dator. Gud va jag saknar att kolla på mina filmer och alla mina bilder.

Sak samma. Nu hoppar vi det.
Ska gå en tur i stan idag med en kille som bor i Kristiansand. Det ær dags att læra kænna lite nytt folk tycker jag innan jag blir galen. Ska bli skønt att se annat med.

Nej, nu ska denna tråkiga flicka fixa håret.

Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0