FY FAN.. Hatar rasistiska kommentarer.

Jävla äckel killar.
2 kilalr idag har påpekat via msn att min kille inte är svensk. SO WHAT?
men en sak gjorde mig sååååå jäbla förbanad...
Trodde han menade att jag gillade killar först.

Här ser ni konversationen på msn:
"han" sa: så du gillar såna:=
HonUtanNamnl sa: haha, förvånad??
"han"sa: ja
HonUtanNamnl sa: varför==
"Han": satrodde de va mer svenskar
HonUtanNamnl sa: det där lätt rasistiskt
"Han" sa: jasså
'"Han": jag e inte rasist
HonUtanNamnl säger: jag sa inte att du va rasist.. menade att det lätt rasistiskt
"han" säger: okok jag tycker sånt e konstigt bara
HonUtanNamnl säger: vad är det som är konstigt?
"Han" säger: att välja såna :
HonUtanNamnl säger: hur menar du??
"Han"säger: tycker ej de passar in som mörk och ljus så jag mena spelar ej roll för dig?
"Han" säger: ne som sagt,så här tycker jag att jag vet ej hur visa svenska tjejer kan ta såna för dom flesta tror dom e nått dom flesta v dom tror dom kan göra hur dom vil här av har jag inte rätt? vad seg du e hehe

WTF... jävla äckel....

:(

Pussar till min underbar.<3

Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Jag trodde han var svensk när jag såg bilden faktiskt :)

Idiot han i konversationen var.

Man väljer ju inte efter ras, man väljer efter personlighet mm. Herregud :S

2008-12-04 @ 11:39:46
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0