Hemma..

Gud vilken seg dag det har vait på jobbet idag..
Nästan inga kunder..:(
in kropp börjar må bättre nu och jag har varit SJUKT positiv hela dagen.
Kunderna måste ju trott jag gått på något för jag har sjungt, dansat och varit allmänt äckligt trevlig.:)

Fick skjuts hem av Anna idag så jag kom hem 2 timmar tidigare.:) Super goa arbetskollegor jag har.

Min Honey har varit på arbetsintervju idag och det gick bra sa han.. Imorgon får han veta hur det giick. Får han jobbet så är han snart hela 30 mil närmare mig..:)


Puss o kram<3

Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Hihi jaa :D men är supernervös när man ska stå och pilla med halsband mm för flera tusen. Scaaary!

2008-12-01 @ 20:29:31
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jaha =D va glad jag är för din skull! Du förtjänar någon som älskar på det sättet =)



Jo då NU är allt bra, de har varit jättemkt krångel.. jag och micke gick isär. Men vi ska försöka igen.. =) Känns bra!! Jobbar på dagis som timvikarie, inte så mkt men lite iaf =)



puss o kram

2008-12-02 @ 19:56:02
URL: http://peeachy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0