Sofia <3

Gumman.
Jag vet inte vad jag ska säga. Jag fattar inte att du är borta.

Precis när jag skulle logga in på min blogg och välja mail så kom din upp.  Kollade i min mobil och massa bilder på dig där. Du såg så glad och lycklig ut.

Tårarna bara rinner.

Fick nästan ett helt år med dig. Den senaste tiden hade vi ingen kontakt p.g.a. att jag var så fucked up.
Satt på vägen hem idag och lyssnad på musik och tänkte på dig. När vi satt på gräset utanför staoil och lyssnade på musik och snackade allmänt.
image69
(sara, SOFIA och jag)

Kom och tänka på hela SMS- grejen du kom på  (Sofia, Maria,Sara) .
Hur kunde allt gå så fel? Känner mig så dum att jag gav upp allt för en löjlig deperition.
Hade velat säga förlåt att jag varit så konstig mot Er. men nu är de ju försent att säga de till dig gumman.

image68
(sara, SOFIA och jag)

Mina tankar är överallt. När vi va på stranden. När vi städad wasa :). Skolan där vi träffades. Fester. Kåren. Pizzerian.
Du sa en dag till mig att du äntligen kände dig lycklig.
Du hade carl som du ville dela dit liv med. Du trivdes med allt. Du skulle få komma ifrån filipstad.

Du hade ju hela ditt liv framför dig. LIVET ÄR ORÄTTVIST.


                    


Något som alla borde veta va att du va så mycket bättre, mer underbar, du va en ängel.
Folk som behandlat dig illa eller kallat dig något ont hoppas jag har skuldkänslor.


Älskar dig gumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0