08- Sthlms egna år.

Ja, nu har verkligen de nya året satt igång. Sitter på jobbet nu. Glad och pigg som aldrig förr, ja, de beror på hur man ser de kanske.
Företagarna har inte kommit tillbaka från sin ledighet ännu men snart så.

Så vad gjorde jag unde nyår. Ja, hela min ledighet har jag praktiskt taget bott hemma hos Jussi. Vi va på middag hos hans föräldrar och sedan bar de iväg hem till honom och fixa i ordning sig. Nya ret fick jag ropa in på nån privatfest ute i haninge (som verkligen är i mitten av ingen stanns till höger om absolut inget). När klockan slog tolv satt jag i ditt knä inne i lägenheten där festen var och vi hälsade de nya året välkommet med en kyss.:)

Haha, snacka om att jag nästan bor vid Fridhemsplan. I natt blir de o soa hemma. Något man skulle behöva testa på. Har hört att man ska göra de. Har som sagt sovit hemma 1 natt sen jag kom hem från Västervik. 1 Natt av 7.
Men vilken kvinna hade tackat nej till o krypa ner i sin säng med dig? Nä, just de. INGEN. Men nu är de ju inte vem som helst som får de heller så.;)

Ville inte gå upp i morse. De va så mysigt igår kväll. Satt o åt glass och myste.

Pussar till alla och ett Gott nytt Sthlms-år.

Kommentarer
Postat av: Jim

Ja, det ska banne mig bli ett perfekt Maria 2008-år sötklotten! :)

*kramar om*

2008-01-03 @ 23:47:57
URL: http://www.highheels.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0