Chockad.

Magnus sov över igår natt så va lite seg imorse. Kollade på film igår så blev rätt sent.

På morgonen när jag kom till kontoret ville chefen snacka med mig.
"Maria, jag vill att du håler morgon mötet."
OK? Va ju inte de jag var berädd på om man säger så.
"Jag vill att du ska berätta för alla vad de är som får dig att sälja så bra ochatt du har kommit igång med din försäljning så bra."

Kände mig riktigt hedrad. Men jag kan ju hålla med honom att jag är en grym säljare. Första gången i mitt liv som jag känner att jag kan säga att detta är jag verkligen hur grym som helst på. Är fortfarande ett denna månaden på alla kontoren hittills och jag ska så förbli har jag bestämt.
image66

Bossen ringde nyligen. Han har kommit på att han och jag ska jobba ihop i team imorgon. Vi ska sitta jämte varandra och ta massa samtal och slänga över kunder till varandra. Längtar tills imorgon. Har faktiskt de bästa jobbet i världen. Jag vet att om någon månad kommer jag kunna kränga hur mycket som helst.  De sista 3 dagaran har allt varit helt keft.

Tänker på dig. Fattar inte att du tar allt så lungt. Du är alltid sånhär oavsett hur hemska saker som händer dig. Alltid ler, skrattar och skämtar bort de. Det är ok att vara ledsen och visa sina svagheter (säger hon som är bäst på att vifta bort sina brister). Älskar dig.

Saknar dig<3. Andra natten man sover hemma. 
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0