Man ska inte vara för naiv.

Som sagt. Man tror ibland att folk menar väl men man ska inte tror på allt. Ibland är ett leende inte alltid vänligt och en fråga är kommer inte för att man bryr sig.
Man har inte alltid en vänlig tanke med i spelet.

Hoppas du har de bra Joakim i mörket, du är underbar.
Sanna, jag saknar dig gumman.
Min Kuxina, du är bäst.
Jacke, du förgyller min dag med en kram och ett vänligt ord.
Patrik, du får mig alltid att förstå att jag kan och är bra på de jag gör.
Adrian, Du är den som ger mig energi på jobbet och skulle vilja lära känna dig bättre.
D-boy, kom tillbaka till jobbet NU.
Hung och Cuong, mina crazy bröder. Kom och hälsa på syrran.
Mammsen, min maaaaamma. Love.:)
Fatim, Daniel och Jenny, mina äldre syskon. Skönt att de är någon som läxar upp lillsyrran.:)

Sist men INTE minst. Jussi, Du har förgyllt hela december månad åt mig och jag är så glad att jag har dig o kramas, skratta, skoja, festa och mysa med. Tackar. (Puss)

Listan kan bli lång men kortar ner den.

Pussar på er alla.

Kommentarer
Postat av: Broder H

wiee jag är med på internet!! luv ya Sis....

2008-01-04 @ 20:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0