Dracula.3000. The worst movie ever made.

Jag har kollat på 6 filmer sen jag komm till Norge p.g.a. vædret. Allt från sagan om ringen till Casanova.
Men sen træffade jag på en mardrøm som jag vill varna er før...
Dracula 3000. SÅÅÅÅÅÅ KASS.
Jag hittade lite kommentarer på filmen nu.
"Next time you want to stump a movie buff, ask this question: "What was the worst movie released in 2004 about a man named Van Helsing who fights vampires?" If he says "Van Helsing", he may be right, because that movie reeked. But "Dracula 3000" is pretty bad too."

Jag tænker inte ens førklara handligen men hittade en sida som kunde gøra det år mig.

"Det är år 3000. På ett rutinuppdrag i världsrymdens eviga mörker, upptäcker ett ensamt rymdskepp resterna av en rymdfraktare som anmäldes saknad för 100 år sedan. Vid bordningen av det öde vraket, upptäcker man att det transporterade en mycket mystisk last: 50 stora svarta likkistor. Och när en efter en av besättningsmedlemmarna försvinner, står det efterhand klart att detta övergivna rymdskepp döljer en mörk hemlighet. Och en fruktansvärd förbannelse Tusen år framåt i tiden och ännu fler ljusår ut i rymden lever en odödlig legend vidare. För i den oändliga svarta rymden, går solen aldrig upp ... Casper van Dien (Starship Troopers), Erika Eliniak (Under belägring) och rapparen Coolio tillhör besättningen som möter mardrömmens hårresande verklighet. Och som sätter kurs mot Halbrons två solar - deras enda vapen i kampen på liv och död mot Dracula 3000 ... "


SERIØST.... SE INTE FILMEN. Den fick 1,8 stjærnor på
www.imdb.com.


Låt inte filmens yttre lura dig. Den ser rætt ok ut men NEJ, nej nej...


Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror jag såg den, jag skratta nog igenom filmen.

pga att den var så jääääävla kass.



Hoppas du har det bra i Norge :)



Kram

2008-07-12 @ 18:32:09
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0