Imorgon=Norge.

Nu är jag hemma hos Jussi. Ja, jag är lika impad som er.. Han har internet nu..:) Jussi jobbar så sitter och bloggar lite.,

Som sagt åker jag till Norge imorgon. Per (mitt ex) skulle hänga med först men så vart inte fallet. Orkar inte gå in på varför men jag är inte förvånad att de blev så...
Ska faktriskt bli skönt att åka själv. Lite nervös är jag men det är sånt som man får ta... Skönt att gå utanför "bekvämlighets-zonen". Det är ju inte så att jag inte klara av  att gör något. Jag är en överlevare. Thats it...

Så åker JÄTTE tidigt imorgon...

Kanske kommer in en sväng och skriver senare.. ska diska och städa lite här föst.

Pusssar<3

Kommentarer
Postat av: alexandra

Ja det är ju det! Men man mår ju bättre när man får i sig det =))



Jo, det kan va så! Jag är likadan, men vågar inte skriva om allt i bloggen då jag ändå vill och ibland kanske borde!



Åh va kul =D du är så grym! Du vågar göra så mycket saker! Det va som jag och syrran pratade om, jag sa att jag skulle vilja vara lite som du, göra olika saker, och då sa hon "ja men MAria kan ju massa saker" hehe =) och det stämmer väl!

Hoppas iaf att du får jobb i norge och att du trivs bra där =D



Här är det bra, jobbar fortfarande på dagis nu under sommare, sen får vi väl se! Vill härifrån men vet bara inte vart =)



Kramar & pussar

2008-07-08 @ 20:19:51
URL: http://peeachy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0