Long time no seen.

Nu är man tillbaka. Varit lite mycket den senaste veckan. Har försökt hinna med så mycket som möjligt innan jag flyttar.
Har haft min barndomsvän Johanna på besök från Gnosjö. Hon va här från måndag till lördag.
Jag har fått lekt Sthlmare och visat henne runt lite. Va kul. Har gått runt vid Strandvägen,gått på stan, varit vid Globen, Stadshuset, rådhuset, Kista, gamla stan etc...
Självklar utgång i Fredags. Tog med henne på Summer Jam (mariatorget, gamla tivoli). Haha. Johannas klockrena kommentar..: "Kommer aldrig kunna gå ut i värnamo mer, killarna kan ju dansa i sthlm."

Lite pix från Johanna var här.

En äckligt trött Maria.

En glad Johanna på pendeltåget.

En johanna vid stadshuset. Visst är sthlm vackert på sommaren.:)

En solande jag vid stadshuset.

Bilder från stadshuset. Kan de vara gamla stan?:)

En jag vid statsuset.

Lilla Goben.

Johanna i trädet..

Fötter...

Nu ska jag fortsätta packa.

Pusssar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0