Glad midsommar påer..:D

Hej hej alla glada, fulla människor. Hoppas ni har de bra.:D

Igår va jag hemma hos Martin och tittade på film, kommer inte ihåg vad den hette dock. Va sisådär men jag hade trevligt ändå. Tack förresten Martin för all ny "kunskap" jag fick. hahahhaaa
Blev att sova över.
Jussi ringde mig idag. LYCKLIG. Han kommer hem imorgon och då ska vi ses....... :D

Skulle hem idag men hann inte så långt. Ringde Adrian och nu är jag här... Blir en lugn midsommarafton. Jag behöver ingen anledning att supa så midsommar är inget speciellt.

Va inte så deppig igår som det verkade på mina inlägg. Ber om ursäkt om någon blev irriterad.

Pussar på er allihopa.


Kommentarer
Postat av: L . B j e r n h a g e n

Fin blogg du har :)

Hoppas du haft en trevligt kväll!

2008-06-21 @ 00:40:02
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0