God morgon....

Usch, i natt har jag inte sovit något.. Försökt och somna. Somnar till och har sovit 30 minuter då, 20 minuter då. Inte kul sånt. De är mina ben som krånglat i natt. Men nu mår dem bra..

Ska träffa Micke idag på stan. Dock sa jag till honom i förrgår att om han ville prata med mig eller träffa mig får han höra av sig.. Känner mig som en terrorist när det är bara jag som hör av mig. Han säger att han tycker det är kul att jag ringer men man vill ju inte känna obehag att ringa.

Sak samma, ska till stan idag i alla fall oavsett. Köpa nya underkläder...:)

Dags att gör sig iordning. Ska man platta håret när det ser ut att bli regn och det har regnat i natt??

Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0