Ja, vad ska man säga. Vilken dag igår. FY FAN.

Va som sagt och åt med Carro igår och de va jätte trevligt. Snackade lite skit och så.
Hon konstaterade att jag har pojkvän. Dock tycker inte jag de.Hon övertalade mig att prata med dig om allt.

Vi har ju hållt på såhär nu i 4 månader. Skulle ju inte bara vara en lek.
Igår träffade jag dig på kellys efter att jag va ute och åt.
Snacka om att de du sa kom som en överraskning.

DU: "Vet du varför jag inte har hört av mig så mycket till dig den senaste tiden?"
JAG: Nej, berätta för mig. (tänker: Har han skaffat flickvän?)
DU: "Jag börjar tycka om dig mer och mer, har saknat dig."


OMG..... Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag kunde inte säga något. Jag ville skrika. JAG TYCKER OM DIG. Men nääää, jag är för feg och vill inte förlora dig. Men tar jag inte detta nu kommer jag ju förlora dig förr eller senare. Vad är de värsta som kan hända. :)

Du kollade djupt in i mina ögon och smekte mitt hår.
DU: "Du är så fin."
Och vad hände? JA, vad hände?
Du kysste mig.
(Låter ju som en film. hehe)


FAN. Jag borde ta tag i allt igår.

Skickade ett sms till dig imorse. Du har nog inte läst de ännu med tanke på att du sover länge närdu är ledig.

"Hej XXXXX. Du, vi behöver prata om allt igår. De du sa va de sanning igår eller en fyllesak? Pussar"

FAN VA JAG ÄR FEG. Nu måste jag dock ta tag i detta. AHHHHHHH.... Har nte vågat ta upp något med dig för att jag alltid vill ha dig i mitt liv.

Är jag helt pantad nu?

Pussar

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad du än väljer gumman så hoppas jag du blir lyckligare än någonsin =) tänker på dig ska du veta.. Massa pussar

2008-03-27 @ 16:31:48
URL: http://candis.blogg.se
Postat av: Sara

Tack gumsan blir så himla glad =D Får säga grattis till dig i efterskott istället, vi var ju lite larviga när du fyllde år =)) Puss puss

2008-03-28 @ 13:04:59
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0