Killar är svin. Inte alla men DU....

Nej, killar är inte svin. Mathias är de. Snacka om en patetisk person.
SKRATTRETANDE.
"Jag tycker om dig."
"Jag vill inte att du träffar någon annan kille"
Du säger mycket.
Jag sägar: DU ÄR PATETISK. Du kan inte ens stå för att du har haft ihop de med ditt ex till och från. VILKEN man. hahahahaaaa...
Vi sa att vi skulle lägga ner allt igår för att du inte har tid.
igår var jag ledsen men nu är jag inte ett dug ledsen. Skrattar mest.

Sitter på jobbet nu.

Ska till Tommy idag och jag har lånat Boiler room från jobbet som jag SKA titta på ikväll...


PUSS hela världen förutom Mathias.


Kommentarer
Postat av: Sara

You go gaal =)) han verkar inte ha några bollar alls den där mannen.

2008-03-14 @ 12:32:42
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0