Kom hem från Tommy. Städar lite.

Kom hem från Tommy för 1 timme sen typ.
Vi kollade på Pans labyrint och käkade pizza igår kväll. Filmen va i min klass. Jätte bra. Va lite skeptisk med tanke på att den är på spanska men KLOCKREN.

Kunde först inte sova. skönt o ha någon o bara krama.  Haha, fick sova i hans t-shirt. Han använder dena aldrig men jag ville faktiskt ha på mig den. För jag har ju sett en bra film på kvällen och då avslutade jag kvällen med en kass film på t-shirten.

image78

Ja, de blev en snabbstädning idag. Orka ha kliniskt rent.. Brorsan är van vid värre om man säger så..
De får se usåhär.. kunde ju varit värre om man säger så.:)

image76

image77
Dock är inte sängen klar..:D

Pussssss


Kommentarer
Postat av: Stefan

Ingen dålig TV där inte.. ;) Städningen är alltid värst mig vet.. men så länge det är någorlunda rent så är det great.. XD Påstå inte att ja hitta dig din adress till bloggen står på MSN.. ;)

2008-03-22 @ 04:49:28
URL: http://www.stefan-jensen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0