Tåget, Lillebror, Mc Donalds, Pendeln, MSN, Roomie..

hämtade brorsan igår. Tog ett kvällskäk på donken. Fick vänta 20 minuter på min chickenburgare.. Snabbmat. MY ASS. Brorsan har blivit värsta big. Han är JÄÄÄTTTTE lång. Kände mig som en dvärj..:)

På väg från stan så satt de en tant och snackade om Jesus. "Man har antigen jesus eller djävulen med sig".
Nästan så man blev rädd för henne. När vi hoppade av tåget så sa Hung med massa ironi i rösten:
"Jag vill åka hem igen." haha.
Komma till Sthlm första gången i sitt liv och få inte mat som man beställer i tid och blir påhoppad av en kristen tant. LYCKAT..:)

Klockan 4 i morse kom Christian och några andra killar in i lägenheten. De va ju skapligt fulla.
När jag skulle duscha i morse kom Per ut och såg riktigt  chockad ut när han kollade in i vardagsrummet.
"Hur kom dessa in?" frågade han och pekade på killarna.
Haha, allrid lika kul på helgen i lägenheten.

 
Idag fyller ungen år. 18 år GRAT(T)IS..
image79
Måste bara konstatera. Vi är inte lika någon stanns.
image80
Storasyster
image81
Lillebror.

Idag ska vi till kista och shoppa och sedan utgång. Du ska bli redlös idag... haha, skojar.
Puss påer.


Kommentarer
Postat av: julia

glad påsk, läs gärna min blogg :)

2008-03-22 @ 10:13:54
URL: http://allasjulia.blogg.se
Postat av: Maria

GLAD PÅSK! :) Hoppas du får en underbar dag!

2008-03-22 @ 10:15:33
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: Alexandra

va kuul :-)
jo det är bara bra med mig!
men GLAD PÅSK ha en bra dag! Puss puss

2008-03-22 @ 10:41:28
URL: http://peeachy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0