Varför gör jag samma fel varje j-vla gång??

"Jag är livrädd för förhållanden"
"Jag har inte tid med detta nu hur mycket jag än skulle vilja de"
"Jag vill inte att du ska må dåligt längre"
"Jag trodde du mådde dligt p.g.a. mig"
ETC...

Ja, listan den är lång. De är vad man fått höra av killar.
Träffar jag fel sorts killar eller är hela felet bara hos mig?
Jag går in i alla förhållande med inställningen att jag inte vill stressa men av någon konstig anledning så blir jag instressad ALLTID.
Måste vara allmänt svag som inte kan säga nej till någon jag tycker om VÄLDIGT mycket.

BTW.... MATHIAS DITT JÄVLA SVIN....... Du har de ju ihop med Betty fortfarande. Du leker ju bara med mig. Ja, du har rätt de är bättre vi inte ses mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0