FIRMAFEST.

OMG. OMFG...
Haha, bilderna från när vi va ute med firman för 2 veckor sen. trodde jag skulle dö..
men självklart måste jag dela med mig av några av dem.
Vill ju ge mina läsare ett gott skratt. Titta på fyllona...
image195
(Bossen, Nana, Jag, Johan Jessica och Jakob.)
Det börjar ju bra. Detta är innan middagen och innan alkoholen.
image196
Dah girls. Innan alkoholen och maten.
image197
Ja, jag har fått i mig mycket alkohol.:D
image198
jag och elvis. Jga är full som fan och dåligt ljus. Hans ursäkt bakom mig är att han får betalt.:D
image199
Och sen hamnade vi på sturecompaniet.:D

Pusssar<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men heeeej, fan vad kul att du skrev! :) Det är fint med mig, hur mår du och vad gör du? Oh vilken trevlig överraskning alltså.. Nu börjar jag tänka på massa gamla minnen haha. Kram

2008-05-18 @ 22:17:23
URL: http://mandz.blogg.se
Postat av: amanda

Vad bra :) Trivs du på jobbet då?

Jag bor i Linköping och jobbar som säljare. Trodde aldrig att jag skulle trivas med att jobba som telefonförsäljare men det gör jag verkligen. Folket där är hur bra som helst :)

Nope, har ingen speciell i mitt liv. Eller jag har väl många speciella men ingen kärlek, så att säga. Fattigt på den fronten den senaste tiden tyvärr. Hur går det själv med allt? Hur kommer det sig att du flyttade till just stockholm?

Kram!

2008-05-18 @ 23:07:58
URL: http://mandz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0