GOD MORGON BLOGGARE.:)

hej hej...
Hoppas ni har sovitgott.
De har jag.
SUPER FINT VÄDER I STHLM.:)
Nu har Christoffer dragit till jobbet och jag sitter och sminkar mig.
Dags o prestera på jobbet. ska stänga av min bärbara dator och skria ut listor idag istället.  (Datorn tar mitt fokus).
Herre gud. har kommit på mig själv med o vara inne på bloggen ofta på jobbet. INTE BRA.

Vill fixa klart den snart men har ju inte tid (eller tålamod, hahaha).

Nej, nu måste jag bli klar. ska till pendeln om 20 min.

PUSSSSAR.<3

Kommentarer
Postat av: Sara

=D sötaste gummisen..
Var väldigt många som höll med, var väl bara någon bland andra alex som inte höll med =P hehe..

Jaaa eller de kommer när han druckit, räcker med en öl så får han jätteont =(( men han skulle kolla upp det i gbg och skaffa starkare tabletter sa han.. Hoppas att de blir lite bättre iaf.

Datorn är faaarlig haha uschaaa.. Men gud haha hade de vita på mig idag =D miiiiiie, sååå fina och somriga..

Puss på dig snutt..

2008-05-08 @ 12:27:53
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0