LISTA.

Snodde denna av Alexandra.

JAG ÄR:
Blyg: jag? Skulle inte tro de..:D
Smart: Jag är smartare än vad folk tror.:D
Långsam: JA.
Stressad: OFTA.
Tålmodig: Går det och äta??!
Djup: Ja, jag tänker mycket!
Öppen: JAJAMEN.
Ärlig: Jag försöker så ofta jag kan, Dock så vill jag inte såra folk jag tycker om.
Positiv: Den senaste tiden ja.
Rolig: Jag tycker de.:D
Ansvarsfull: HAHAHHAHAHA, inte lika mycket som jag skulle vilja.

JAG HAR
Svikit en kompis:
ja, jag har ju de tyvärr.
Förlorat en bästa vän: Ja, 2 st. Den ena fick jag tillbaka den andra saknar jag såååå mycket.:'(
Sagt att jag älskar en kompis: Ja, det har jag.
Sovit med en killkompis: JAPP
Sovit med en tjejkompis: Jajamen
Pussat en av samma kön: JA.
Slagit en kompis: På skämt ja.
En kompis som vet allt: Bra fråga. Tror inte någon vet allt om mig.
Berättat hemligheter: JA.

JAG HAR
Blivit sårad:
JA.:'(.
Haft stadigt förhållande: Ja, det har jag.:D
Krossat någons hjärta: Ja.
Gett någon ditt hjärta: mmm.
"Playat" någon: Ja, och jag skääääms.
Sagt att jag älskar någon och menat det: Nej.
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: nej
Varit otrogen: Tyvärr ja, en gång.

FAVORIT:
Låt just nu:
HUSH
Pryl: Min dator.
Film: SVÅRT JU....
Bok: När änglar dör.
Lärare i skolan: Ola, min svenska-lärare på gymnasiet.
Plats: Min fantasi.:D
Frukt: Melon tror jag.
Dricka: COLA LIGHT. (beroende)
Ha på mej: jeans kjol, svart kortärmad skjorta.

JAG HAR
Opererat mig: Nepp
Cyklat omkull: JA..
Sjungit i duschen: Alltid.
Hoppat bungyjump: NEJ.. höjdrädd.
Fobi för något: Spindlar....
Sett någon dö: Ja, jag jobbade inom vården innan.
Varit på begravning: JA.:'(
Sagt att jag hatar någon: ja

LIVET:
Svart eller vitt: svart
Skriva eller tala: Jag är en talare.
Öl eller cider: det går i perdioder, just nu öl
Nagelbitare: Ibland när jag är nervös
Mobil eller ipod: Mobil.
Snygg eller charmig: charmig
Lösgodis eller choklad: CHOKLAD
Frukt eller grönsaker: Älskar både och.
Film eller serie: Samma här.
Festa eller softa: LOVE BOTH (suger på engelska dock)
Sommar eller vinter: sommar
Fredag eller lördag: Fredag, längre kvar på helgen då.
Ljus eller lampa: Ljus.

Kärlek eller vänskap: BÅDA.. VÄGRAR att välja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0