Kärlek gör mig alltid osäker. VARFÖR?

Ja, det har jag undrat länge. Varför bir jag så osäker i förhållanden. Försöker låta bli o tänka på de.

Vanliga tankar jag ALLTID dyker upp i ett förhållande i mitt huvud:
"Vad ser han i mig?"
"Tycker han om mig som jag är?"
"Skäms han över mig?"
etc.

Jag tror allt ligger i grund och botten att jag tycker/tror att det är så även om fallet är tvärtom. Jag tror att jag är svår att älska, att jag inte duger som jag är.

Amir säger att han tycker om mig som jag är, att jag är fin etc.

Men jag har inte träffat hans familj eller vänner när jag varit här. Ena stunden tycker jag det är skönt så jag bara får vara med honom och känna mig som hemma. Kan vara jobbigt att träffa familjen på en gång. Skulle vara så nervös. Men andra stunden så blir jag osäker p.g.a. detta. Ändå håller jag käften och säger inget till honom fast han undrar om det är något som är fel..

VARFÖR kan inte vi tjejer bara säga rakt ut vad vi tänker på?

Idag åker jag hem. Jag är sååå trygg i min baby när jag är här men är rädd att jag ska freaka ur när han kommer vara så långt borta från mig.
Har ju inte haft så tur är det gäller sånt här innan.
EX.
Dejtade en kille. När jag va där så va han hur go som helst.. Sa att jag skulle ringa honom när jag kom hem så han visste att allt gick bra etc. När jag kom hem slutade han svar.. inte ett ljud på 1 vecka. Sen fick jag ett mail. JA, ETT FUCKING FEGT MAIL. "Jag tror inte detta kommer funka."

Inte så konstigt att jag blir lite nojig ibland... hahah

Du är annorlunda.

Slut på babblandet. Ska se på Ugly Betty, duscha, packa och vänta på min honey..

Tack för at ni orkar lyssna/läsa. hahah

Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Det är INTE konstigt att du blir nojjig med tanke på allt som hänt sötis. Slappna bara av och ta det som de kommer.

Känner själv, fortfarande efter 4 år, vad ser han i mig? Är jag dum om jag frågar detta?

Vi tjejjer är konstiga :S

2008-11-25 @ 10:49:43
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: sanna

Kan jag misstänka vem den där fega var? =)

eller är jag på helt fel tanke :D



Vad skoj att du äntligen har hittat kärlek..

2008-11-25 @ 15:51:39
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0