Saknar min Honey.

Ligger i din säng nu medan du är på jobbet min underbara.
Vet att du inte ville lämna mig imorse.:)
Helt sjukt. Ett mirakel. Jag är så kär. Som en 14-åring.
Jag mår så mycket bättre p.g.a. dig. Har haft ett uppåll hittilla med 1 månad (mina närmaste vänner vet vad jag pratar om, men det är inte drogor som det kan låta).

Är det bara jag är känns allt lättare nu?
Imorgon ska jag åka hem och om 2 veckor är du hos mig. Dagarna år så fort när jag är hos dig. Vill inte släppa taget om dig.. Saknar dig redan sjuk mycket. Du måste jobba. Ut o lek med bilarna min lilla mekaniker.:D

För ni som har varit nyfikna. Här är en bild på min man.:)
Visst är han het? grrr. hahaha



Min.. Kärlek..

Kyssar<3


Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Aaaaaaww, gummisen min :D bor och kommer han från Norge??? :D Puss och kram

2008-11-24 @ 11:05:52
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Sara~Candis

Bara han är snäll mot dig så ;) hihi.

Du är IIINTE fjantig gumman, verkligen skoj att höra att du är glad igen. Ditt gamla jag.

Vart i Sverige bor han just nu då?

Hur träffades ni??

Vill veta aaallt ju.



Tack sötis :D

Puss och kraaam

2008-11-24 @ 11:17:50
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Sara~Candis

Guuud vad gulligt, miiieeee. Hoppas det är ni två som ska vara tillsammans. Att ni är menade för varandra :D

Vänersborg?! Då är du ju sjuuukligt nära Gbg ju :D skitunge.

Åhh vad mysigt de hade varit om ni två kom ner till Gbg och gick på julmarknaden på Liseberg med oss senare i december. MYYYYYYS!



Snuttan :*( kommer aldrig glömma vad roligt vi hade. Saknar det och er så himla mycket. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig och Fia. Helt sjukt :((



Pussar och kramar i miljoner

2008-11-24 @ 12:08:50
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0