Tankar på kvällarna

Honey har flyttat hem till din mamma tillfälligt och de har inte internet. Han kommer inte få internet på 1 vecka.Det betyder att jag inte får se min älskling i cam. Och jag är så lätt nojig.

Pratade mycket med Alije idag om allt som rör sig i mitt huvud. Aljies kille bor ju nere i kroatsien så vi är nästan i samma sits (fast jag bor ju närmare min babe.)
De som disskuterades va:
  • Tänk om han träffar någon annan?
  • Är jag ett tidsfördriv?
  • Vet verkligen folk i hans närhet om mig.
  • Kommer ha verkligen till mig den 5 december?
  • Är jag tillräckligt fin.
Ja, listan går o göra lång. Dock är de tankarna så onödiga. Om han skulle träffa någon annan skulle hans mobil ringt som en galning och han skulle få sms hela tiden. Han skulle betee sig paranoit angående mobilen. Inte läman den en ända sekund. Han skulle aldrig ringa/sms mig så mycket som han gör om han inte hade tyckt om mig. Klart folk vet om mig. Han pratar ju med min när han är hos sina föräldrar. Klart att jag är tillräckligt fin. Hans ögon glittrar när han ser på mig. Han kramar om mig så hårt och kysser mig. Han ligger och håller om mig hela natten. Vaknade många gånger när jag sov hos honom och varje gång så är hans arm runt mig eller så håller han mig i handen. Det första han gör när han vaknar är att skickar ett godmorgon sms till mig.

Kommer ihåg hans blick när jag hoppade av busse. Hans ögon glittrade och han log. Det lyste om honom. Vi gick emot varandra och han höll om mig hårt och kysste mig. LÄNGE.

Skulle alla de tankar jag grubblar öbver ibland vara sanna så är riktigt ledssamt. Men jag kan inte leta fel på honom. Jag litar på honom.

han har fått mitt hjärta och hoppas han vårdaar det gott.

Nu ska jag nana kudde.

Mislim na tebe ljubavi moja,

Pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0