Är du min utväg? Gud?

Kankse är redo att skiva lite i bloggen igen. min syster är gravid igen. glad.:)

Tack Annie för det du gav mig idag.  aldrig kännts så bra att gråta.

Hon skickade en låt till mig. En religös hiphop-låt (jag vet vad mina vänner tänker, det måste ju vara ett skämt, kristen hiphop. HAAA:) och den berörde mig ortolig my. Vet inte varför. Brast ut igråt och det kändes så befriande. Allt som pågår i mitt liv just nu och som inte verkar vilja försvinna.
När jag fick detta videoklippet grät jag ännu mer. Ni som inte haft en far i erat liv som valde bort er för något som de påstår var viktigare, ni skulle nog bli lika berörd  som jag av detta.

Jag skulle vilja tro men kommer nog inte kunna göra de. Vågar inte göra de.

kolla på klippet. det va vackert.



tackar Annie. Du är en ängel
.

Kommentarer
Postat av: annie

Gud älskar dig så mycket att han vill ta ifrån dig alla omständigheter som får dig att må dåligt.

Alla dåliga tankar , han vill ta bort dom från dig.

Han håller sina armar öppna och bara säger Maria kom till mig så skall jag ge dig allt du behöver, du skall inte sakna någonting .



Även om vi vänder oss ifrån hononm så står han alltid kvar med sina amrar öppna för att ta emot oss igen.



som en far.



Jag vet att det är tufft och vi kämpar mot våra demoner i våra tankar o handlingar.

det e inte lätt och ingen har sagt att det skall vara lätt men med Gud är det lätt Men inte alltid.



Jag tycker om dig massor och vill dig väl.

Ber för dig och tänker på dig.



du är värdefull. glöm inte det.



Pussokram Annie



2008-10-21 @ 00:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0