♥LYCKLIG♥.

Allt är som en film.
Efter att ha varit borta ett tag, SUPERDEPPG, Gått till läkaren, Tagit blodprov, gått ner och upp i vikt. och bråkat med min äs.
allt är påväg att vända.

Jag har ett jobb jag trivs med. JA, Jag trivs på 7-eleven. 7-eleven där jag jobber ligger på en flygplats efter säkerhetskontrollen, Att bli rånad existerar ju inte om man säger så.:) jag träffar folk från hela världen.:D

Men det som har gjort mig lycklig är. Sten.:)
Haha, detta jag skriver nu kommer vara såååååååå svårt att fatta för att jag försöker få med allt så detaljrikt som möjligt och då blir det ofta pannkaka.:D

För 3 fredagar sedan så kom den PERFEKTA killen in på mitt jobb. Så som jag ALLTID föreställt mig att Den ultimata mannen ser ut och är. Fin kropp, fint leende, rolig, SUPER VACKRA och snälla ögon.. Han började prata med mig och sa att han bodde i bergen och att eftersom jag aldrig varit där borde jag komma dit för det är så vackert. *hmm, va det en pik*.  Vi pratade lite men kunderna började komma så kunde inte prata längre. Han sa hejdå när han skulle på flyget .
fredagen efter pratade han med mig igen. Men det va så mycket folk som skulle handla att jag aldrig fick tid att prata ordentligt. Igår så hände det... Jag höll på att fixa borden på flygplatsen och han kommer in och ser överlycklig ut. Går rakt fram till mig och pratar med mig. "Varför är du alltid så glad när jag ska åka hem?" Haha, kanske för att jag är intresserad. det sa jag inte men tänkte.
Vi pratade en lång stund. Jag fortsatte ta borden. Han och hans jobbarkompisar satte sig vid ett par soffor. Han låg där och tittade på mig och log hela tiden, vinkade mot mig ibland. Innan han skulle flyga gick han emot mig och sa.
"Nu åker jag" och jag gick ut mot honom. Han går mot mig och när det är 5 meter kvar sträcker han ut armarna. HAN HÅLLER OM MIG....
"Jag kommer sakna dig. Är hemma i bergen en vecka nu."
Han kramar mig jätte länge. Sen går han på toa. Under den tiden har jag hunnit skriva ner mitt nr. Vinkar till honom mig och då kramar han om mig igen, Jag ger honom mitt nr "Tack, jag ska spara det på en gång. Hör av mig när jag kommer ner till Kristiansand igen."
Fick hans nr. En lång kram till. Hej då..
Återgår till mitt jobb.
10 minuter senare får jag ett medelande.
"No reiser jeg vennen...:( Gi mei en klyd senare da.:) Klem"

JAG SVÄVAR PÅ MOLN.

Detta trodde jag aldrig skulle hända mig. Hon som va den tjocka fula tjejen i gymnasiet. hon har haft sin egen "filmsekvens" på flygplatsen. *LYCKA*

Puss och tack för att ni läser. Och tack för att ni tittar in varje dag fast jag är så dålig på att skiva nuförtiden.<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej sötaste gumman.

Kände på mig att något inte stämde i ditt liv och höll mig undan.

Kunde läkaren ge dig några svar sötis??

Ser ju att du mår lite bättre med hjälp av Sten =) lägg in en bild när du får chansen söt.

Pussar och kramar om hårt

2008-10-18 @ 11:12:02
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Sara

Nej det går inte att förstå =(( vill skriva på hennes sida varje dag hur mycket jag saknar henne, men känns som att man inte kan det.

Gud skoltiden.. Köpte en blå sån där enhörning häromdagen, tänkte på oss. Gud vad kul vi hade =*(

Många pussar och kramar

2008-10-18 @ 21:02:36
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: alexandra

åååh va roligt det låter =D=D=D glad jag blir för din skull maria =) PUSS

2008-10-19 @ 19:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0