Relationångest.

Vart dåligt med sömn i natt. Låg mest och tänkte.
Hur naiv får man vara igentligen?
Dags att tona ner mina förhoppningar när det gäller förhållanden.
har tyvärr svårt för relationer. Har snart varit singel i 1 år. Innan dess hade jag aldrig svårt för att bli kär eller för att vara i ett förhållande men nu.
LIVRÄDD.
Har suttit och tänkt på förr förra sommaren när jag bodde i Filipstad.
Jag träffade en hel del killar. Jag tror att många trodde att jag bara lekte runt men ja gillade några av dem.
Problemet va att när det blev för mycket känslor inblandat sprang jag.
I slutet av Augusti träffade jag Joakim och vi blev tillsammans. men det varade ar i 2 månader. han klarade inte av att hantera min ångest. Jag klandrar inte honom. Han hade mycket och jag va så såradefter Per.
Vågade inte släppa in någon i mitt liv.

Sen kom Sthlm. Jag älskar Sthlm men det jag tycker om killarna (inte alla men de jag har haft "turen att träffa) är en annan sak. RIKTIGA SVIN!!!!!

Jag faller väldigt fort för någon men sen springer jag.
Jag vill ha kärlek och starta familj och allt det där men vad gör man när man inte vågar+
Jag blir fortfarande chockad när någon kille visar intresse för mig.

nej, nu har detta spårat ut helt och hållet. Dags att hålla käften. ville abra rensa ur mina tankar...

Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kuxina, allt fixar sej!

2008-10-21 @ 00:18:22
URL: http://metrobloggen.se/suzieset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0