Stängt på söndagar?

Ja, det är ett skämt.. Det är fan stängt i ALLA butiker på söndagar.. Panik. så är man ledig på en söndag kan man inte göra så mycket..  Det är förbjudet att ha öppet på söndagar enligt lagen. Bara benistationer som shell och statiol som har öppet typ.

Idag har jag fått besök av min svenska polly-smuglande vän Andreas.:) Tackar för alla pollysar (som försvann lika fort påsarna öppnades).
Vi drog på mitt favorit café "Frk Larsen". Tur att caféer och resturanger har öppet på söndagar. Andreas bjöd på lunch och sen gick vi på en fönster-shoppings tur i stan. Super koslig stad annars (koslig=mysig. hehe). Börjar trivas här.

Jens kom och hämtade mig senare på kvällen. Glode på "300" och som vanligt somnade jag x antal gånger under filmens gång. Illa av mig.

USCH, nu  är jag helt slut. Borde sova men har lite ångest över all mat jag tryckt i mig. :(

Dags att försöka sova. Jag ska jobba imorgon så behöver sömn.

Pussar<3

Ps. kul att folk börjat läsa min blogg fast jag varit borta sååå länge
.DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0