Brorsan har landat.

Hade inget orka att skriva något igår.
Min brorsa kom i måndags kväll men jag jobbade natt så fick inte umgås med honom fören vid 13.00 igår så det är en av anledningarna att jag inte har skrivit något.
Fick lön igår med så man kan ju INTE klaga.
Åkte och storhandlade för julen.
Jag trodde de skulle vara fullt med folk i butiken men allt gick snabbt och smidigt.
Köerna vid kassan va korta och bra, bara en person framför oss.

Ska jobba idag, julafton och juldagen sen har jag ledigt ända fram till den 30.
Just det. Jag beställde biljetter till "Avatar" den 27.
Va först planerat att vi skulle gå och se filmen med 3D men de hade inte det i Kista och vi ville åka ditt under mellandagarna och shoppa så fick bli vanlig bio men det är ju inte fy skam det heller.:D

Nu ska jag hoppa in i duschen och ser fixa frukost...

Pussar och god morgon..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0