ÄNTLIGEN!!!!

Saker jag har längtar efter är.

1. Mikeal.
2. Sverige-lander.:D
3. Köpa min laptop
4. Familjen och vänner.
5. Flytta in i nya lägenheten.

Har 3 av 5 klara...

Så skönt att äntligen träffa min bebis... Saknat honom massa..
I fredags kom vi fram till Mickes pappa och mamma. Igår va vi i uppsala och jag köpte min super söta nya gulliga mini-pc.
En pärle-vit samsung 160 gig hårddisk och 1 i ram. sååå söt. Ingen superdator men det är vad jag ville ha.:D

Får åka och hälsa på familjen och mina vänenr snart.. Hur det kommer att gå med lägenheten vet jag inte ännu. Men jag förväntar mig att vara inne i den 1/8 i alla fall. Dock är det sigtunas besikning som är sååå seg...:(

Nej, ska kolla vad det går för filmer på bio ikväll..

Pussar från skogen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0