Att det ska ta så lång tid..

Jag köpte ju en ny dator i lördags eller rättare sagt Micke står på den eftersom jag är utskriven ur Sverige får jag inte ta något på kredit, skaffa ett mobilabonnemang, betala svensk skatt eller hyra en lägenhet. Ibland undrar jag om de dummaste jag nånsin gjort va att skriva över mig till Norge för det blir ett extremt arbete att komma tillbaka.
Jag måste vänta ca ett år innan jag kan ta abonnemang eller lån etc eftersom jag varit utskriven från landet.
Först måste jag vänta tills jag får flytta in i min och älsklingens lägenhet innan jag kan gå till polisen och fixa ett nytt pass och det tar en vecka sen till skatteverket för att skriva in mig i landet. Detta är den snabba vägen om jag har tur behöver jag inte göra mer. När jag flyttade de till Norge tog det nästan 2 månader att få allt klart för att jag inte hade ett pass utan bara Svenska legitimation. bla bla bla.. orka prata mer om det där..:D

På ta om inget så håller jag på att pimpa min mobil. Min mobil är så repig och full så den ska fyllas med "´kristaller". Har bara hunnit med en del av framsidan för "kristallerna" tog slut så måste iväg och köpa mera. När jag är klar kommer den vara fylld med ca 500 st..:D Bling bling...

Måste ju via upp min nya dator också. Så här är den (och min mobil. hehe).




Min Samsung NC-10

Nej, nu blir det att kolla på "Family guy" och vänta på att Mikeal ska komma hem så ja kan få mitt comviq-kontantkort..

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0